Hello!
Welcome to my simple triple blog, i`m Ainun Kalisah..thanks for visited my blog, nice to meet you, leave your footstep at my cbox, Do followw me :) Thank you :*

Tagboard!


My Post

Thanks Bear

Template 100%: Atin Tory
Editor:Ainun Kalisah
Help:
Demam Facebook ? huh , ?
Friday 29 November 2013 | 20:50 | 0 comments

          Assalamualaikumwarahmatuallahhiwabarakatuh . Now sekarang Ainun tengah duk kat rumah mak saudara Ainun , iaitu Mak Long . Mak Long Ainun baik orangnye , ramah  . Tu senang Ainun nak berbual dengan dia . Nak tengok ke muka Mak Long Ainun ? Sume nak tengok ? woww >.< * terharu :3 , takyahlahh . Dia pemalu orangnya . hikhik . :*

         Dekat rumah Mak Long Ainun nih , ada wi-fi . So , Ainun selalu online bukak facebook , twitter , ask.fm and blog ~ ngee . >*<  and Ainun punya sepupu Tengku Haikal Fiqri ( haikal ) dia nehh nak sangat aku buat facebook ngan dia . So , dia mesti mintak ngan mak ( mak long ) dia dulu sebelum buat . Mak Long Ainun pun bagilahhh . Suke punye suke dia , tergolek sana sini . Dummmmm ! * jatuh katil . Turn aku pulak bersorak . amek kau budak . haha :D * Tulisan merah tuh sebenarnya rekaan semata - mata , hewhew *

         Okey sambung citer takdi aku pun buat lah facebook kat dia . Adik dia , Tengku Amier Fiqri ( Amier ) un nak jugak facebook . tapi Mak Long tak bagi sebab katanya tak sampai masa lagi . = maksud mak long aku dia kecik lagi = .

          Tapi , mak aku kesian kat dia and pujuk Mak Long Ainun dengan cakap ' alahh , bagi jelah . Cik Su  (adik aku yang darjah dua untuk tahun depan ) ada facebook . Mak Long punya terkejut cicak sebab mak aku cakap camtue . Dia un bagi jelahhh .



          Bile dah siap facebook dua orang tuhh , kehulur kehilir dengan tefon ,  tak lepas seminit un . Biasalah budak baru kenal facebook kan camtue ? Teringat mase aku kenal facebook dulu mula - mula . Macam tuh jugakkk . Sekarang , takyah cakap bosangg nak mati dah akui nihh #_# . Naseb baik ada twitter , ask.fm and blog . hikhik XD

          Okey , sampai situ sahaja coretan Ainun  . Semoga berjumpa lagi esok dengan berita terkini lagi sensasii ..................

                                                          Lots Of Love , Ainun Kalisah :)


Older Post | Newer Post