Hello!
Welcome to my simple triple blog, i`m Ainun Kalisah..thanks for visited my blog, nice to meet you, leave your footstep at my cbox, Do followw me :) Thank you :*

Tagboard!


My Post

Thanks Bear

Template 100%: Atin Tory
Editor:Ainun Kalisah
Help:
Salam Pengenalan Dari Meq Qelate :)
Monday 30 September 2013 | 05:01 | 2 comments

Assalamualaikumwarahmatuallahiwabarakatuh :) Nama pun sesi pengenalan an3 ? So ? Boleh kita berkenalan ? *kenyit mata . twinktwink :) Tergoda tak ? Ha ? YA ! hakhak , saya tahu saya syumel , . . . . syumel tak kak ton ?


ehhh . . . Banyak cakap pulak jemah ni >.< ukey , dari segi fizikal itulah saya *sengeh XD  . Anda meluat dengan cara saya ? Awak boley pergi dari blog saya kerana blog ini tidak memerlukan orang yang sebegitu rupa . . . Awak perlu ingat ! NOBODY PERFECT guys :)

Waaaa ~ ! nampaknya kita telah tersasar jauh O.o Mohon patah balik ! Ukey , nama saya Ainun Kalisah Binti Fadillah , ya saya seorang perempuan , dan mohon cuci mata anda jika melihat saya sebagai lelaki atau pondan .
Allahualam . .

Umur saya 14  tahun bagi 1 bulan , 30 hari , bla , bla , bla , bla , minit dan saat pada 10 haribulan Ogos yang lalu . Anda tidak perlu keliru , kerana ini bukan soalan PMR dan SPM bagi tahun ini .. Diulang sekali lagi ," bagi tahun ini " . krikrik:*


Saya dah cakap an tarikh bufday saya ? Jadi , awak ! awak! awak ! dan awak ! perlu bagi hadiah untuk saya bagi tahun depan  . . . ! * muka tak malu :3  tahun ini dimaafkan , . . Ngee ~ ! bergurau sajalah kawan ! Tapi , kalo korang nak bagi . . . Apa salahnya ? REZEKI JANGAN DITOLAK :)

Okei , inilah serba sedikit tentang pengenalan diri saya  . . . kalo nak tahu lebih lanjut , tanyalah saya XP tak perlu pos surat , zaman sudah moden , teknologi makin canggih . . * cikgu yang cakap . 
ADD / FOLLOW saya di . . .
* FACEBOOK :)  https://www.facebook.com/ainun.kalisah
* TWITTER :) https://twitter.com/_Cinta_CadbuRy
* ASKFM :) http://ask.fm/lovecadbury

Sekian dari saya , Anda bagaimana ?
Lots Of  Love , Ainun Kalisah .
-> babai *lambai tangan .

* saya bercakap seolah - olah saya neh artis yang dikenali ramai . gedikss kay gedik ! Peace no war :)

Wasalamm :)


| Newer Post