Hello!
Welcome to my simple triple blog, i`m Ainun Kalisah..thanks for visited my blog, nice to meet you, leave your footstep at my cbox, Do followw me :) Thank you :*

Tagboard!


My Post

Thanks Bear

Template 100%: Atin Tory
Editor:Ainun Kalisah
Help:
Holidays Ainun Kalisah Binti Fadillah .
Tuesday 26 November 2013 | 08:48 | 0 comments

             Assalamualaikum , hai dah cuti eak ? hehe . besz cuti ? pegi mane ? sharelah ngan ainun eak . Ainun nak tahu aw ~ Jangan lupa share aw ~!

            Okey , tujuan ainun post nih . Ainun nak share sikit - sikit sal olidaiss ainun sekarang tahun 2013 nih . nggeee ~  Macam nak menunjuk kan , kan , kan ? Sebab tulah aku nak mintak permission dari korang yang aku nak riak dan takbur sekarang nih . hikhik XD

           Okey , nak dimaklumkan neh , sekolah ainun kan SKK ( sekolah kluster kecermerlangan) agak - agak lah ~ huh , kerja sekolah bertimbun . tak yah nak tanya , kalo ainun listkan memang ade orang mati sebab tengok blog lis , hehe . esok popular suratkhabar ' Budak Mati Gara -Gara Blog ' . Aishehhh , masuk PARODI MELETOP aku . hikhok .


        Okey yang ketiga pulak , sebab banyak sangat okey , okey , okey nish . huh . Firstly , Ainun pergi kuala lumpur . Pegi makan satay kajang . hahak , riak betul aku nih , padahal aku bukannya makan satay . Orang yang tak makan SATAY pelik ke yang ? Nih gambar ainun and adik kesayangan ainun . Comel macam kak ye ar . Haha .* perasann .



         Okey , anyway cuti sekolah memang best , tapi yang tak bestnya tak dapat duit incom kan , kan , kan ? So , untuk mendapatkan duit , aku jual felt and brooch . Hasil karya aku dan adikku ( logam ' s kecik ) , kitorang balik bandar jual kat sepupu sepapat cicit bla , bla , bla . tempahan untuk tahun depan diterima :)



        Okaii , den dah ngantuk , korang nak jadi burung hantu , jadilah sorang - sorang ~ 

                                                   Wassalam , lots of love , Ainun Kalisah :)





Older Post | Newer Post